Освітній

Дистанційне навчання

Онлайн-сервіси для вчителів 

Дякуємо всім за участь у опитуванні щодо організації дистанційного навчання. 
            Повідомляємо вас про результати.                                                                                           
   З метою отримання інформації про ефективність організації навчання з використанням дистанційних технологій дирекцією здійснений моніторинг технічних та освітніх можливостей здійснення освітнього процесу за технологіями дистанційного навчання. Для цього було створено форму опитування батьків здобувачів освіти 5-11 класів. Отримано 51 відповідь: 5 клас 11 батьків, 6 клас - 18, 7 - 2, 8 - 1, 9-а - 7, 9-б - 4, 10 - 7, 11 - 1.
Один школяр у родині - 47,1% числа опитаних батьків, 2 школярів одного віку - 17,6%, 2 школярів різного віку - 27,5%, 3 і більше дітей у родині шкільного віку - 7,8%. 
На запитання "Чи продовжила дитина навчання під час переходу на "дистанційне" навчання?" 98 % відповідь - так, ні - 2%. 
86,3 % дітей опитаних батьків мають постійний вільний доступ до інтернету, 3,9% - відсутній доступ до інтернету, 9,8% - доступ до інтернету можливий лише за певних умов. 51 % дітей має власний телефон, 23,5% - смартфон, 21,6% - ноутбук, 3,9% - персональний комп'ютер. 
59.1 % дітей опитаних батьків має змогу час від часу користуватись родинним ноутбуком, ПК; 27,3% - телефоном батьків, 9,1% - планшетом, 4,5% - смартфоном батьків. 
- "Як організовано дистанційне навчання вашої дитини?" - 90,2% - щоденні онлайн уроки та завдання на освітній платформі, 3,9% - завдання отримують через соціальні мережі та месенджери, 3,9% - дистанційне навчання не організоване (дитина не має змогу приєднатись до навчання з використанням дистанційних технологій), 2% - завдання надсилається на електронну пошту.
- "Чи виконує ваша дитина отримані завдання від вчителя?" 92,2% - так, 3,9% - ні, 3,9% - не контролюю.
- "Чи оцінюють вчителі те, як ваша дитина виконує завдання?" - так - 66,7%, частково - 19,6%, не знаю - 9,8%, ні - 3,9%. 
100% батьків зацікавлені у навчанні своєї дитини.
- "Чи допомагаєте своїй дитині з навчанням?" 66,7% - частково роз'яснюю матеріал та частково виконую завдання спільно з дитиною
5,9% - допомагаю в усіх роз'ясненнях та завданнях
5,9% - допомагаю і з налаштуванням технічних засобів для навчання
23,5% - не допомагаю з різних причин
74,5% опитаних батьків впевнено відповіли, що задоволення організації навчання, 11,8% - що частково 
Практично всі батьки зазначили, що усі предмети подаються вчителями добре,  поодиночні відповіді про погано подані предмети. 

На запитання "Які можуть бути скарги ваші та вашої дитини на організацію дистанційного навчання?", то практично всі відповіли, що скарги відсутні.                                                                                                                    Дякуємо за розуміння та співпрацю! 



З 30 жовтня червоний рівень епіднебезпеки діятиме в Житомирській, Івано-Франківській, Київській, Луганській, Львівській, Хмельницькій та Чернігівській областях


РОЗКЛАД НАВЧАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ




Просимо звернути увагу! 

Згідно з вимогами Санрегламенту безперервна тривалість навчальної діяльності з використанням техзасобів — телефони, комп’ютери, телевізори, ноутбуки — упродовж навчального заняття:

  • для учнів 1-х класів — не більш ніж 10 хвилин;
  • для учнів 2-4-х класів — не більш ніж 15 хвилин;
  • для учнів 5-7-х класів — не більш ніж 20 хвилин;
  • для учнів 8-9-х класів — 20-25 хвилин;
  • для учнів 10-11-х класів на 1-й годині занять — до 30 хвилин, на 2-й годині занять — 20 хвилин. 

Початки уроків:

1. 8:30

2. 9:15

3. 10:10

4. 11:05

5. 11:50

6. 12:35

7. 13:20

8. 14:00

Наказ "Про організацію освітнього процесу через застосування технологій дистанційного навчання"



Індивідуальний план роботи бібліотекаря на період дистанційного навчання


Індивідуальний план роботи практичного психолога на період дистанційного навчання


Індивідуальний план роботи соціального педагога на період дистанційного навчання 


Індивідуальний план роботи педагога-організатора та вчителя географії на період дистанційного навчання з 15 по 26 березня 2021 року


Індивідуальний план роботи педагога-організатора та вчителя географії на період дистанційного навчання з 01 по 12 березня 2021 року

Індивідуальний план роботи педагога-організатора та вчителя географії на період дистанційного навчання з 12 по 26 лютого 2021 року

Індивідуальний план роботи педагога-організатора та вчителя географії на період дистанційного навчання з 11 по 22 січня 2021 року











Перед початком масового дистанційного навчання пропонуємо вам добріку матеріалів. А більше дивіться в розділі "Дистанційна освіта" https://nus.org.ua/tags/383/
1. Як технічно організувати дистанційне навчання – покрокова інструкція http://bit.ly/33LwF2M
2. Як вони це роблять. Вчительки початкової, базової та старшої шкіл про організацію оцінювання і дистанційного навчання http://bit.ly/3anfc37
3. Матеріали та інструменти для дистанційного навчання від фінського проєкту (+приклад онлайн-уроку) http://bit.ly/2JKxoIt, http://bit.ly/2Vtmayx, http://bit.ly/2VUEOzC, http://bit.ly/2ZfRtiz
4. Як працювати в Google-клас: покрокова інструкція http://bit.ly/3bGXNms

5. Як використовувати YouTube у дистанційному навчанні http://bit.ly/39O51Uh
6. Дистанційне навчання в 3-4 класах: інструкції, приклади уроків та комунікації з батьками http://bit.ly/2yz4d8Z
7. 10 ЛАЙФХАКІВ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ і порада батькам – вчителька математики про дистанційне навчання http://bit.ly/2VdGDWP
8. Як організувати дистанційне навчання для дітей з ООП. Досвід вчителів http://bit.ly/3a5Odbi
9. Працювати з класом онлайн. Як гімназія “Очаг” навчає дистанційно http://bit.ly/3egl2pz
10. Як розробити дистанційний урок для 1-2 класів – інструкція від вчительки http://bit.ly/2yvy3ez
11. Простою мовою: які рекомендації щодо дистанційного навчання дає латвійське міністерство освіти своїм учителям http://bit.ly/2KaVlIX
12. Як організувати дистанційне навчання: досвід директорів шкіл https://bit.ly/34UOQ6V
13. Практики та підходи до дистанційного навчання – рекомендації для вчителів http://bit.ly/2YaInDB
14. Як сільська школа використовує власну онлайн-платформу (і як це зробити іншим закладам) http://bit.ly/2SkkFki
15. Трудове і фізкультура онлайн – як учителі проводять уроки на відстані http://bit.ly/3aWrCyz
16. Дистанційне навчання: як зацікавити учнів – поради від учительки http://bit.ly/2WoaCMi
17. Найважливіше – підтримка. Як дистанційно навчаються старші школярі у Фінляндії http://bit.ly/3nj9aH
18. Як поєднати дистанційне навчання з інклюзивним http://bit.ly/2xSuoYd
19. Як створити ефективний контент уроків української для формувального оцінювання – лайфхаки від вчительки http://bit.ly/2zNU8pc
20. Освіта може стати більш суспільною справою, а не просто послугою. Засновник PISA про школи після пандемії http://bit.ly/2AiOJ9T
21. Уроки карантину. Що радять директори шкіл http://bit.ly/3dOPSoC
22. Уроки карантину: що радять учителі http://bit.ly/3cU2Y2H
23. Коли освіта в пріоритеті. Як школи і батьки співпрацювали дистанційно http://bit.ly/3hooW10
24. Онлайн-навчання для дітей з ООП – як зробити його доступнішим http://bit.ly/37A636N
25. Змішане навчання. Як вчителі працюють і офлайн, і онлайн http://bit.ly/3d7chxS
26. Недистанційна освіта під час карантину: 10 фактів про те, як в Індії учні навчають учнів http://bit.ly/32lVXF5
27. Навчання в зимовий локдаун: що рекомендує Київ своїм закладам освіти http://bit.ly/38RzClo28. Як учителю створити презентацію до уроку – відеоінструкція http://bit.ly/39dzdde





Уроки в ZOOM, комунікація з вчителем в чаті й домашні завдання - це основа онлайн-навчання. Але знань ніколи не буває забагато і ці 5 безкоштовних ресурсів допоможуть урізноманітнити освітній процес 











Комунікація з батьками📢
Ми готові до співпраці та заохочуємо участь батьків у шкільному житті дитини, а ваша думка завжди важлива для нас.
📌Якщо ваше питання стосується вчителя, ви можете писати на його робочу електронну скриньку, у класну вайбергрупу чи телефонувати до 16:00. Якщо у вас є потреба зустрітися з учителем онлайн, ви можете погодити зручний час електронною поштою.
📌Зверніть, будь ласка, увагу на те, що для забезпечення ефективності освітнього процесу учитель контактує з дітьми упродовж навчального дня. Зустрічі можна призначити після закінчення освітнього процесу — до 16:00.
📌Більшість необхідної організаційної інформації ви можете отримати, звернувшись заступників директора Наталії Василів (+380671372829), Олександр Максимів (+380997452142). Щодо всіх питань, які не стосуються класного керівника, вчителя, ви можете писати на електронну скриньку ліцею dzvunach@i.ua, і ваш запит буде оброблений упродовж двох робочих днів.
📌Якщо у вас є потреба зустрітися з представником адміністрації, переконайтеся, що ви вже обговорили ваше питання з класним керівником чи учителем. Якщо дійсно є потреба зустрітися з представником адміністрації, ви можете написати про це на електронну пошту ліцею чи звернутися з питанням організації зустрічі до класного керівника вашої дитини. Також зауважимо, що усі учні та батьки повідомлені про розклад уроків, розклад дзвінків та можливість для дитини отримати індивідуальну допомогу в учителя.

Дирекція ліцею ініціювала проведення онлайн-опитування з питань організації дистанційного навчання учнів під час карантину.
Опитування анонімне, його результати будуть використані для вдосконалення організації дистанційного навчання школярів. Щиро дякуємо. Разом зможемо все!
Ознайомитись з результатами опитування (підготувала та провела соціальний педагог ліцею Середюк Іванна) можна за цим посиланням:

Графік проведення контрольних робіт


ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

Анонсуємо нову трансляцію ⬇
📗 тема: "Особливості дистанційного навчання дітей з ООП"
⏰ початок: вівторок, 21 квітня об 11:00
🙍 вестиме: Наталя Гладких, кандидатка педагогічних наук, керівниця інклюзивних проєктів ГО «Бачити серцем», одна з кращих ТОП-50 вчителів світу Global Teacher prize – 2020, експертка з інклюзії ГС «Освіторія».

📍ПЛАН ТРАНСЛЯЦІЇ📍
1⃣ У чому полягає важливість дистанційного навчання дітей з ООП
2⃣ Що робити вчителям, асистентам, психологам, корекційним педагогам та батькам, щоб налагодити ДН дитини з ООП
3⃣ Види та типи підтримки дітей з ООП під час карантину
4⃣ Які допоміжні інструменти в ДН є ефективними для дитини з ООП
5⃣ Форми зворотного зв’язку та домашні завдання для дитини з ООП.

Щоб долучитись до трансляції, жодних реєстрацій не потрібно - просто зайдіть на фб-сторінку НУШ (https://www.facebook.com/nus.org.ua/), увімкніть відео трансляції у вказаний час. Також рекомендуємо поставити лайк нашій сторінці - тоді вам прийде сповіщення на смартфон/планшет/комп'ютер і ви точно не пропустите початок.

Трансляція готується за підтримки Міжнародний фонд "Відродження".


Сайт Нова Українська Школа підготував корисні матеріали для вчителів про дистанційне навчання.

Ділимося з вами добіркою:
▪️ Як організувати дистанційне навчання для першачків
▪️ Як технічно організувати дистанційне навчання – покрокова інструкція
▪️ Як вони це роблять. Вчительки початкової, базової та старшої шкіл про організацію оцінювання і дистанційного навчання
▪️ Оцінювання в дистанційному навчанні: запитання-відповіді
▪️ Чотири сервіси, які допоможуть організувати дистанційне навчання bit.ly/2U8foxt
▪️ Як працювати в Google-клас: покрокова інструкція
▪️ Шість порад від учительки, як налагодити дистанційне навчання з англійської мови
▪️ Навчання вдома: практичні поради від психологині Світлани Ройз
для батьків bit.ly/33zZf7b і для вчителів bit.ly/2xOcXYu
▪️ Як використовувати YouTube у дистанційному навчанні
▪️ Матеріали та інструменти для ведення дистанційного навчання від фінського проєкту (+приклад онлайн-уроку)

#вчимосьвдома

В понеділок, 6 квітня, о 10:00 для учнів 5-11 класів з усієї країни стартує проєкт «Всеукраїнська школа онлайн» – уроки з 11 предметів, які за чітким розкладом транслюватимуть українські телеканали та YouTube-канал Міністерства освіти і науки. 




Немає коментарів:

Дописати коментар