Освітній

Інклюзивне навчання


Засідання команди 
психолого-педагогічного супроводу 
дитини з особливими освітніми потребами




Додаток 2

до наказу по Дзвиняцькому ліцеї

від 08.09.2023 р. №        -о

 

Персональний склад

команди супроводу дитини з особливими освітніми потребами

 

Постійні учасники:

Керівник команди – Наталія Сіщук, заступник директора з навчальної роботи;

Секретар  - Галина Мартинюк, асистент вчителя;

-        Марія Вірстюк, класний керівник, асистент вчителя;

-        Тетяна Мельник, практичний психолог;

-        Соціальний педагог;

-        Іванна Гловлюк, учитель лікувальної фізкультури;

-        Наталія Витвицька, учитель математики;

-        Світлана Гуцуляк, учитель зарубіжної літератури;

-        Світлана Дмитришин-Яблінчук, учитель укр.мови та літератури;

-        Лілія Бочкур, учитель історії;

-        Наталія Мельник, учитель географії;

-        Віра Луканюк, учитель біології;

-        Наталія Костишин, учитель англ.мови;

-        Ядвіга Король, учитель фізики;

-        Галина Ясько, учитель хімії;

-        Руслан Король, учитель інформатики та образ. мистецтва;

-        Христина Ворончук, учитель розвитку мовлення;

-        Віталій Ватаманюк, учитель трудового навчання;

-        Наталія Карабінович, учитель основ здоров’я;

-        Ганна Гаврилів, медична сестра;

-        Лілія Бочкур, мати учениці з ООП.

Залучені фахівці:

-        Мар’яна Вінтоняк, практичний психолог ІРЦ

Положення про команду психолого-педагогічного супроводу

Основні нормативні документи 
щодо організації інклюзивного навчання

Закони України 
1.     Закон України від 05.06.2014 р. №1324-VII «Про внесення змін до деяких законів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання».
2.        Закон України від 23.05.2017 р. №2053-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про освіту» щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг».
3.        Закон України від 05.09. 2017 р. №2145-VIII «Про освіту» (ст. 19, 20).


Постанови Кабінету Міністрів України 
1. Постанова КМУ від 27.09.2016 р. №671 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України».
2. Постанова КМУ від 15.08.2011 р. №872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітньому навчальному закладі».
3. Постанова КМУ від 18.07.2012 р. №635 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. №346 і від 14 червня 2000 р. № 963».
4.  Постанова КМУ від 08.07.2015 р. №479 «Про внесення змін у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 р. №1298».
6. Постанова КМУ від 29.07.2015 р. №530 «Про внесення змін до Положення про дошкільний навчальний заклад».
7. Постанова КМУ від 14.02.2017 р. №88 “Про порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами”.
8.   Постанова КМУ від 12.07.2017 р. №545 «Про затвердження Положення
про інклюзивно-ресурсний центр».
9.    Постанова КМУ від 09.08.2017 р. №588 «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах”.
10.    Постанова КМУ від 15.11.2017 р. №863 “Про внесення змін до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами”.
11.  Постанова КМУ від 14.02.2018 р. №72 “Про внесення змін у додаток до постанови КМУ від 25 серпня 2004 р. №1096”.
12.  Постанова КМУ від 21.02.2018 р. №88 “Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2018 році”.
13.   Постанова КМУ від 22.08.2018 р. №617 «Деякі питання створення ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти та інклюзивно-ресурсних центрів».
14. Постанова КМУ від 22.08.2018 р. № 615 «Про затвердження Порядку використання у 2018 році коштів, передбачених у державному бюджеті на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами».
15. Постанова КМУ від 27.02.2019 р. №129 «Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2019 році».
16. Постанова КМУ від 10.04.2019 р. №530 «Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти».
17. Постанова КМУ від 10.07.2019 р. № 636  «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти».
18.  Постанова КМУ від 10.07.2019 р.  № 635  «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах вищої освіти».

  
Накази МОН України 
1.    Наказ МОН України від 01.10.2010 р. №912 «Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання».
2.    Наказ МОН України від 06.12.2010 р. №1205 «Про затвердження Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів».
3.     Наказ Держспоживстандарт від 28.07.2010 р. №327 (доповнено Класифікатор професій посадою асистента вчителя інклюзивного навчання).
4.    Наказ МОН та МОЗ України від 06.02.2015 р. №104/52 «Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах».
5.    Наказ МОН України від 20.05.2016 р. №544 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 04 листопада 2010 року №1055».
6.  Наказ МОН України від 26.09.2016 р. №1148 «Про надання грифів Міністерства освіти і науки України навчальній літературі для дітей з особливими освітніми потребами».
7.  Наказ МОН України від 04.04.2017 р. №527 “Про видання навчальної літератури для дітей з особливими освітніми потребами у 2017 році”.
8.   Наказ МОН України від 01.02.2018 р. № 90 “Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 06 грудня 2010 року №1205”.
9.    Наказ МОН України від 22.03.2018 р. №271 “Про затвердження Примірного переліку корекційних засобів навчання та реабілітаційного обладнання для спеціальних закладів освіти”.
10.    Наказ МОН України від 23.04.2018 р. №414, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 травня 2018 р. за №582/32034 «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти».
11.   Наказ Міністерства освіти і науки України від 03.05.2018 р. №447 «Про затвердження Примірного переліку обладнання для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсного центру».
12.   Наказ МОН України від 26.07.2018 р. №814 "Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами".
13.    Наказ МОН України від 16.08.2018 р. №917 «Про внесення змін у додатки до наказу МОН України від 26.07.2018 р. №814».
14.   Наказ МОН України від 26.07.2018 р. №816 «Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями».
15.    Наказ МОН України від 25.06.2018 р. №693 «Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами».
16.    Наказ МОН України від 12.06.2018 р. №627 «Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами».
17.    Наказ МОН України від 26.07.2018 р. №815 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 12.06.2018 р. №627".
18.  Наказ МОН України від 26.07.2018 р. №813 "Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти II ступеня для дітей з особливими освітніми потребами".
19.  Наказ МОН України від 21.06.2018 р. №668 «Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами».
20.    Наказ МОН України від 08.06.2018 р. № 609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти».
21. Наказ МОН України від 16.10.2018 р. №1109  “Про  деякі питання документів  про загальну середню освіту” .
22.    Наказ МОН України від  01.04.2019 р. № 423  «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних групах закладів дошкільної освіти».
23.  Наказ МОН України від 02.07.2019 р. № 917 ««Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 2 класу з порушеннями інтелектуального розвитку».


Листи МОН України 
1.  Лист МОН молодьспорту України від 18.05.2012 р. №1/9-384 «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах».
2.    Лист МОН молодьспорту України від  02.01.13 р. №1/9-1 «Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання».
3.    Лист МОН молодьспорту України від 26.07.12 р. №1/9-529 «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання».
4.    Лист МОН молодьспорту України від 25.09.12 р. № 1/9-675 «Щодо посадових обов’язків асистента вчителя».
5.    Лист МОН України від 08.08.13 р. №1/9-539 «Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами».
6.    Лист МОН України від 13.08.2014 р. №1/9-413 «Про організацію навчально-виховного процесу учнів з розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку».
7. Лист МОН України від 13.08.2014 р. №1/9-414 «Про забезпечення безперешкодного доступу до навчальних закладів».
8.    Лист МОН України від 12.10.15 р. № 1/9-487 «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах».
9.  Лист МОН України від 09.06.2016 р. №1/9-293 «Про доступність дітей з особливими потребами до опорних навчальних закладів».
10.    Лист МОН України від 29.11.2017 р. № 1/9-639 «Щодо Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами».
11.  Лист-роз’яснення МОН України від 05.02.2018 р. №2.5-281 “Роз’яснення щодо тривалості уроків в інклюзивних класах та функціональних обов’язків асистента учителя».
12.    Лист МОН України від 06.08.2018 р. №1/9-485 «Організаційно-методичні засади освітнього процесу у спеціальних закладах освіти в 2018/2019 навчальному році».
13.    Лист МОН України від 13.11.2018 р. №1/9-691 «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти».
14.    Лист МОН від 10.06.2019 р. №1/9-365 «Про перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році».
15. Лист МОН України від 26.06.2019 р. №1/9-409 «Щодо організації інклюзивного навчання у закладах освіти у 2019/2020 н.р.».
16.    Лист МОН України від 05.08.2019 р. № 1/9-498 «Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020».

Індивідуальна освітня програма на 2022-2023 н.р.



РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ
для учениці інклюзивного класу
Клебан Оксани Артурівни
у ІІ семестрі 2021-2022 н.р.



РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ
для учениці інклюзивного класу
Клебан Оксани Артурівни
у І семестрі 2021-2022 н.р.


ГРАФІК РОБОТИ АСИСТЕНТІВ ІНКЛЮЗИВНОГО КЛАСУ
 У І СЕМЕСТРІ 2021-2022 н.р.



РОЗКЛАД РОБОТИ АСИСТЕНТІВ ІНКЛЮЗИВНОГО КЛАСУ
 У ІІ СЕМЕСТРІ 2020-2021 н.р.




РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ
для учениці інклюзивного класу
Клебан Оксани Артурівни








                         



  


  










Немає коментарів:

Дописати коментар