Засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребамиДодаток 2
до наказу по
Дзвиняцькому ліцеї
від 08.09.2023 р. № -о
Персональний склад
команди супроводу дитини з особливими
освітніми потребами
Постійні учасники:
Керівник команди –
Наталія Сіщук, заступник директора з навчальної роботи;
Секретар
- Галина Мартинюк, асистент вчителя;
-
Марія Вірстюк, класний керівник,
асистент вчителя;
-
Тетяна Мельник, практичний психолог;
-
Соціальний педагог;
-
Іванна Гловлюк, учитель лікувальної
фізкультури;
-
Наталія Витвицька, учитель математики;
-
Світлана Гуцуляк, учитель зарубіжної
літератури;
-
Світлана Дмитришин-Яблінчук, учитель
укр.мови та літератури;
-
Лілія Бочкур, учитель історії;
-
Наталія Мельник, учитель географії;
-
Віра Луканюк, учитель біології;
-
Наталія Костишин, учитель англ.мови;
-
Ядвіга Король, учитель фізики;
-
Галина Ясько, учитель хімії;
-
Руслан Король, учитель інформатики та
образ. мистецтва;
-
Христина Ворончук, учитель розвитку
мовлення;
-
Віталій Ватаманюк, учитель трудового
навчання;
-
Наталія Карабінович, учитель основ
здоров’я;
-
Ганна Гаврилів, медична сестра;
-
Лілія Бочкур, мати учениці з ООП.
Залучені фахівці:
-
Мар’яна Вінтоняк, практичний психолог
ІРЦ
Додаток 2
до наказу по
Дзвиняцькому ліцеї
від 08.09.2023 р. № -о
Персональний склад
команди супроводу дитини з особливими
освітніми потребами
Постійні учасники:
Керівник команди –
Наталія Сіщук, заступник директора з навчальної роботи;
Секретар
- Галина Мартинюк, асистент вчителя;
-
Марія Вірстюк, класний керівник,
асистент вчителя;
-
Тетяна Мельник, практичний психолог;
-
Соціальний педагог;
-
Іванна Гловлюк, учитель лікувальної
фізкультури;
-
Наталія Витвицька, учитель математики;
-
Світлана Гуцуляк, учитель зарубіжної
літератури;
-
Світлана Дмитришин-Яблінчук, учитель
укр.мови та літератури;
-
Лілія Бочкур, учитель історії;
-
Наталія Мельник, учитель географії;
-
Віра Луканюк, учитель біології;
-
Наталія Костишин, учитель англ.мови;
-
Ядвіга Король, учитель фізики;
-
Галина Ясько, учитель хімії;
-
Руслан Король, учитель інформатики та
образ. мистецтва;
-
Христина Ворончук, учитель розвитку
мовлення;
-
Віталій Ватаманюк, учитель трудового
навчання;
-
Наталія Карабінович, учитель основ
здоров’я;
-
Ганна Гаврилів, медична сестра;
-
Лілія Бочкур, мати учениці з ООП.
Залучені фахівці:
- Мар’яна Вінтоняк, практичний психолог ІРЦ
Основні нормативні документи щодо організації інклюзивного навчання
Закони України 1. Закон України від 05.06.2014 р. №1324-VII «Про внесення змін до деяких законів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання». 2. Закон України від 23.05.2017 р. №2053-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про освіту» щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг».3. Закон України від 05.09. 2017 р. №2145-VIII «Про освіту» (ст. 19, 20).
Постанови Кабінету Міністрів України 1. Постанова КМУ від 27.09.2016 р. №671 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України». 2. Постанова КМУ від 15.08.2011 р. №872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітньому навчальному закладі». 3. Постанова КМУ від 18.07.2012 р. №635 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. №346 і від 14 червня 2000 р. № 963». 4. Постанова КМУ від 08.07.2015 р. №479 «Про внесення змін у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 р. №1298». 6. Постанова КМУ від 29.07.2015 р. №530 «Про внесення змін до Положення про дошкільний навчальний заклад». 7. Постанова КМУ від 14.02.2017 р. №88 “Про порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами”. 8. Постанова КМУ від 12.07.2017 р. №545 «Про затвердження Положення
про інклюзивно-ресурсний центр». 9. Постанова КМУ від 09.08.2017 р. №588 «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах”. 10. Постанова КМУ від 15.11.2017 р. №863 “Про внесення змін до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами”. 11. Постанова КМУ від 14.02.2018 р. №72 “Про внесення змін у додаток до постанови КМУ від 25 серпня 2004 р. №1096”. 12. Постанова КМУ від 21.02.2018 р. №88 “Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2018 році”. 13. Постанова КМУ від 22.08.2018 р. №617 «Деякі питання створення ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти та інклюзивно-ресурсних центрів». 14. Постанова КМУ від 22.08.2018 р. № 615 «Про затвердження Порядку використання у 2018 році коштів, передбачених у державному бюджеті на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами». 15. Постанова КМУ від 27.02.2019 р. №129 «Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2019 році». 16. Постанова КМУ від 10.04.2019 р. №530 «Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти». 17. Постанова КМУ від 10.07.2019 р. № 636 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти». 18. Постанова КМУ від 10.07.2019 р. № 635 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах вищої освіти».
Накази МОН України 1. Наказ МОН України від 01.10.2010 р. №912 «Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання». 2. Наказ МОН України від 06.12.2010 р. №1205 «Про затвердження Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів». 3. Наказ Держспоживстандарт від 28.07.2010 р. №327 (доповнено Класифікатор професій посадою асистента вчителя інклюзивного навчання). 4. Наказ МОН та МОЗ України від 06.02.2015 р. №104/52 «Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах». 5. Наказ МОН України від 20.05.2016 р. №544 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 04 листопада 2010 року №1055». 6. Наказ МОН України від 26.09.2016 р. №1148 «Про надання грифів Міністерства освіти і науки України навчальній літературі для дітей з особливими освітніми потребами». 7. Наказ МОН України від 04.04.2017 р. №527 “Про видання навчальної літератури для дітей з особливими освітніми потребами у 2017 році”. 8. Наказ МОН України від 01.02.2018 р. № 90 “Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 06 грудня 2010 року №1205”. 9. Наказ МОН України від 22.03.2018 р. №271 “Про затвердження Примірного переліку корекційних засобів навчання та реабілітаційного обладнання для спеціальних закладів освіти”. 10. Наказ МОН України від 23.04.2018 р. №414, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 травня 2018 р. за №582/32034 «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти». 11. Наказ Міністерства освіти і науки України від 03.05.2018 р. №447 «Про затвердження Примірного переліку обладнання для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсного центру». 12. Наказ МОН України від 26.07.2018 р. №814 "Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами". 13. Наказ МОН України від 16.08.2018 р. №917 «Про внесення змін у додатки до наказу МОН України від 26.07.2018 р. №814». 14. Наказ МОН України від 26.07.2018 р. №816 «Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями». 15. Наказ МОН України від 25.06.2018 р. №693 «Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами». 16. Наказ МОН України від 12.06.2018 р. №627 «Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами». 17. Наказ МОН України від 26.07.2018 р. №815 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 12.06.2018 р. №627". 18. Наказ МОН України від 26.07.2018 р. №813 "Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти II ступеня для дітей з особливими освітніми потребами". 19. Наказ МОН України від 21.06.2018 р. №668 «Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами». 20. Наказ МОН України від 08.06.2018 р. № 609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти». 21. Наказ МОН України від 16.10.2018 р. №1109 “Про деякі питання документів про загальну середню освіту” . 22. Наказ МОН України від 01.04.2019 р. № 423 «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних групах закладів дошкільної освіти». 23. Наказ МОН України від 02.07.2019 р. № 917 ««Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 2 класу з порушеннями інтелектуального розвитку».
Листи МОН України 1. Лист МОН молодьспорту України від 18.05.2012 р. №1/9-384 «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах». 2. Лист МОН молодьспорту України від 02.01.13 р. №1/9-1 «Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання». 3. Лист МОН молодьспорту України від 26.07.12 р. №1/9-529 «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання». 4. Лист МОН молодьспорту України від 25.09.12 р. № 1/9-675 «Щодо посадових обов’язків асистента вчителя». 5. Лист МОН України від 08.08.13 р. №1/9-539 «Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами». 6. Лист МОН України від 13.08.2014 р. №1/9-413 «Про організацію навчально-виховного процесу учнів з розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку». 7. Лист МОН України від 13.08.2014 р. №1/9-414 «Про забезпечення безперешкодного доступу до навчальних закладів». 8. Лист МОН України від 12.10.15 р. № 1/9-487 «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах». 9. Лист МОН України від 09.06.2016 р. №1/9-293 «Про доступність дітей з особливими потребами до опорних навчальних закладів». 10. Лист МОН України від 29.11.2017 р. № 1/9-639 «Щодо Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами». 11. Лист-роз’яснення МОН України від 05.02.2018 р. №2.5-281 “Роз’яснення щодо тривалості уроків в інклюзивних класах та функціональних обов’язків асистента учителя». 12. Лист МОН України від 06.08.2018 р. №1/9-485 «Організаційно-методичні засади освітнього процесу у спеціальних закладах освіти в 2018/2019 навчальному році». 13. Лист МОН України від 13.11.2018 р. №1/9-691 «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти». 14. Лист МОН від 10.06.2019 р. №1/9-365 «Про перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році». 15. Лист МОН України від 26.06.2019 р. №1/9-409 «Щодо організації інклюзивного навчання у закладах освіти у 2019/2020 н.р.». 16. Лист МОН України від 05.08.2019 р. № 1/9-498 «Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020».
про інклюзивно-ресурсний центр».
Немає коментарів:
Дописати коментар